Náš tým

Mgr. Petra Horová, Ph. D.

Petra je vedoucí projektu Zlepšování duševního zdraví dětí s ADHD a má tak hlavní zodpovědnost za to, aby vše probíhalo, jak má. Zároveň je také odbornou pracovnicí, takže se s ní můžete potkat i v rámci jednotlivých aktivit. Má vystudovanou sociální práci, pedagogiku a psychologii. V současné době vedle své práce v Centru pro rodinu a sociální péči pracuje také jako psychoterapeut v soukromé praxi. Bohatou praxi má s dobrovolníky, lidmi s handicapem, s lidmi v konfliktu se zákonem a ve vzdělávání. Ve své praxi i volném čase se zajímá o duševní zdraví, a to jen dospělých, ale jako maminka čtyř kluků, také dětí a mladých lidí.

Bc. Anna Čapková

Anna je koordinátorkou projektu Zlepšování duševního zdraví dětí s ADHD a odbornicí na danou problematiku. Budete se s ní setkávat u aktivit Kompas, Tredo, Snoezelen a při poradenství s rodiči a učiteli. Je studentkou magisterského programu psychologie filozofické fakulty Masarykovy univerzity a na stejné fakultě studovala i obor sociální pedagogika a poradenství. Je absolventkou kurzu komplexní krizové intervence u Modré linky. Zkušenosti s dětmi získala především díky dlouholetému vedení skautského oddílu, pořádání táborů, lektorování preventivních programů na školách a práci ve školce. Kromě toho se věnovala i práci se seniory, lidmi bez domova a působila jako dobrovolnice v zahraničí. Dlouhodobě se zajímá také o téma digitální bezpečnosti a wellbeingu u dětí i dospělých.

Bc. et Bc. Zuzana Vintrová

Zuzka je odbornou pracovnicí v problematice ADHD. V rámci projektu Zlepšení duševního zdraví se se Zuzkou můžete setkat v aktivitách jako je Tredo, Snoezelen, poradenství a vzdělávání rodičů a odborníků. V CRSP s rodinami s dětmi s ADHD pracuje od roku 2023, přičemž mimo individuální a skupinové programy také působila jako garantka služby a věnovala se podpoře duševního zdraví rodičů dětí s ADHD. Je studentkou magisterských studií jednooborové Psychologie a Speciální pedagogiky se zaměřením na logopedii a surdopedii na Masarykově univerzitě. Zároveň působí jako speciální pedagožka se zaměřením na komunikační dovednosti u dětí s PAS a je členkou odborného týmu ve vývoji mindfulness aplikace Všímavec. Další zkušenosti získávala na psychologických a logopedických praxích v klinických ambulancích, sociálních službách a na školách. Absolvovala výcvik kompletní krizové intervence (IBSARO, Praha) a další kurzy se zaměřením na problémové chování a komunikaci.

Mgr. Eliška Poláková

Eliška je v projektu Zlepšování duševního zdraví s ADHD odborným pracovníkem i koordinátorem. Budete se s ní vídat v rámci poradenství a vzdělávání rodičů a pedagogů a u aktivit Snoezelen, Kompas a Tredo. Vystudovala magisterský program jednooborové psychologie na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. Tři roky se profesně pohybovala ve školství – dva roky jako školní psycholožka a před tím rok jako asistentka pedagoga. Ve škole nasbírala řadu zkušeností s prací s dětmi a dospívajícími, jejich rodiči a pedagogickými pracovníky v oblasti individuálního poradenství a krizové intervence, dále s prací s třídními kolektivy. Má absolvovaný výcvik komplexní krizové intervence (Modrá linka) a řadu dalších kratších kurzů zaměřených na práci s dětmi. Je jí blízká kreativní tvorba, kterou ráda do společné práce s dítětem začleňuje.